torstai 9. helmikuuta 2012

500 rikki, wou !

"Huihuihui !" oli tänään mun eka reaktio sen jälkeen, kun olin napsauttanut "kirjaudu" nappulaa Bloggerissa ! Yhtäkkiä teitä lukijoita oli tulla tupsahtanut tänne parikymmentä vuorokaudessa (?) ja viidensadan raja meni rikki. Jee olette ihania ! ♥ Tää bloggaus osaa piristää mua niin kummasti. Taas on ollut hurja ikävä sitä, kun muutamaan päivään ei oo ehtinyt kirjotella. Puhumattakaan siitä miten te lukijat piristätte mua ! Sattui vielä just täydellisenä päivänä tulemaan tää ihana lukijamäärän kasvuposaus, kun oon potenut väsymysmörökölliolotilaa tänään :D

 Monday's outfit
Neule Vero Moda / Only Toppi Gina Tricot Vyö Bershka, 
Barcelona Farkut Gina Tricot Nilkkurit Spirit Store

Tein eräs päivä kivan löydön mun vaatekaapin uumenista ! Neule, jonka oon ostanut tyyliin 13-14-vuotiaana iski mun silmään ja kekkasin sille kivan asuyhdistelmän. Vielä se sopi mun päälle, vaikka vähän mini se mulle on. Mitäs tykkäätte ?

Maanantaina starttas uusi jakso koulussa ja mulla se perinteinen "tässä jaksossa panostetaan kouluun paremmin kuin edellisessä jaksossa !" -fiilis on vallannut mun pääni taas. Tähän mennessä tätä uutta jaksoa oon ainaki vielä onnistunu tän toteutuksessa (josta puhuen mun pitäiskin olla just nyt ahkeroimassa mun matikkapääni kanssa, mutta njääh nyt haluun postata !)

Tuesday's outfit
Kauluspaita H&M Paita Gina Tricot Farkut 
Gina Tricot Nilkkurit Spirit Store

Whoopsis, kun on epätarkka kuva ! Kuinka mä rakastankaan ton kauluspaidan värejä, uiih ♥

Mun alkuviikko on hurahtanu suunnilleen näissä merkeissä: herätys > koulu > Jonin näkeminen > vanhojentanssiharkat > teeveen ääressä löhöäminen loppuillan Jonin kanssa. Harkoissa tuli testailtua uusia korkkareita ja Julia keksi superhyvän idean: laitettiin korkkareiden ympärille ponnarit vähänkuin remmeiks, että kengät pysyy jalassa ! Tää toimi mulla ainakin tosi hyvin tänään harkoissa, vinkkinä vaan :>


Väsäsin pientä piristystä ruotsin tunneille :D 

Miten oikeesti käy aina niin, että kaikki jutut loppuu samaan aikaan ? Eilen kattelin vähän kauhuissani minirippeitä mun kosmetiikkatuotteissa ja olin että omg, miksi oi miksi kaikki loppuu just nyt, kun oon köyhimmilläni ! :---D Onneks mun ihana äiti pelasti mut (kuhan minä ja Joni ensin vähän kehuttiin sitä :D) ja osti mulle kaikki tarvittavat. Eilen ostin myös läpinäkyvät rintsikkaolkaimet ja ne tulee laitettua wanhoihin, kuhan ensin kekkasen jostain itselleni rintsikat, joihin ne saa kiinnitetyks ja jotka ei tunge esiin mekon edestä ! Kukaan muu käyttänyt niitä olkaimia tansseissa ? Saa vielä nähä muutanko mieleni ja laitanko silti "silikonirintsikat" (vai mitkä ihmeet ne onkaan :D) tansseihin.

Hoitoaine Dove Meikkivoide Rimmel Stay Matte foundation sävy 103 True Ivory 
Dödö Dove Puuteri Lumene Natural Code sävy 12 Fudge Eyeliner H&M 
Hammastahna Pepsodent White Now Kynsilakanpoistoaine Rainbow

Tässä kaikki ostokset, mitkä oli pakko saada ! Tuota hoitoainetta en oo ennen käytellyt, mutta purkin kyljessä lukee "kapinallisille hiuksille", että hahaha tämäpä siis täydellinen tuote mun sähköiskun saaneille talviajan sähköisille hiuksille ! Meikkivoide on sen pitkäkestoisuuden vuoksi mun pitkäaikainen suosikki, samoin dödö ! Mulle tulee kutitus kaikista dödöistä, joissa ei oo kosteusvoidetta lisättynä, mutta Dove pelastaa :) Tällä kertaa ei kelvannut H&M:n puuteri, vaikka se loistava tuote onkin. Joskus se saattaa saada kasvoihin varsinaisen keltataudin, niin halusin wanhoihin toisen puuterin. Kynsilakanpoistoaine on mun lemppari sen ihanan halvan hinnan (reilu euro) ansiosta ! Löysin myös suuretsintöjen jälkeen mun vanhojentanssimekon värisen kynsilakan, kun hölmönä menin käyttämää Barcelonasta ostetun samanvärisen kynsilakan ihan tyhjilleen ! 

Kauniita unia kaikille ! ♥

79 kommenttia:

  1. Meneekö toi meikkivoide sulla koskaan silleen "laikuille"? Siis jos kattoo peilistä ja on luonnonvalo naamaakohti ni hyi helkkari äyttää rumalta :D ihan ku ois joku syöpäläinen naamassa ! ;( Ehkä mulla on sit jotenki ei sopiva iho tolle meikkivoiteelle tai jotain...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin menee! Ja normi valossa näyttää viel jotenki hyvältä mut ku katotki tulosta luonnonvalossa ni ei juma, "MITÄ, TÄLTÄKÖ MÄÄ NÄYTÄN" kaikenlisäks ostin vaaleimman mahdollisen ja seki on liian orannssihtavaa! Hiukan menee rahaa ku koittaa löytää hyvän meikkivoiteen! Olisko olemassa translucent meikkivoidetta mikä sopis kaiken värisille ihoille, niinku puutereita on. :)-Sussu

      Poista
    2. En oo mulla huomannu tommosta :o Mut mietin, et auttaiskohan tohon juttuun kunnon puuteri ? Ku puuterihan kiinnittää meikkivoiteen, nii voikohan se meikkivoide sit sen alla laikkuuntua ?

      Toi meikkivoidesarja taitaa olla pohjasävyltään keltanen ja kun suurimmalle osalle suomalaisista pitäs olla meikkivoiteessa sinertävä pohjasävy, nii toi saattaa siks näyttää oranssihtavalta suomalaisella iholla ! Mulla on joskus ollut se kaikista vaalein sävy tosta meikkivoiteesta ja mulle tuli inhottavan keltanen naama, mut tällä vähän tummemmalla sävyllä se ei tuu !

      Poista
    3. Lisään viel, et ehkä mulle ei tuu niitä laikkuja ja oranssisuutta (tai en oo ainakaan huomannu :D) itseruskettavan käytön takia, kun mulla voi olla vähän kellertävä iho sitte valmiiks jo ni toi meikkivoide ei sit temppuile :D (?)

      Poista
  2. Mä just yks päivä mietin et miten kaikki voikaan loppua samaan aikaan. Shampoot (tosin ärsyttää ku hoitoaine kestää pidempään ja niitä joutuu osteleen sit eri aikaan), meikkivoiteet, hiuslakat ja vanulaput?? :D Onks toi muuten sitä kynsilakanpoistoainetta mikä haisee ihan kirsikalle? Mun mielestä mun äitillä oli jotain tommosta ja se oli nii nom se haju. :) -Sussu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, mulle vaa aina käy niin ! :D En oo ihan varma onks se kirsikan tuoksu vai mikä, mut tossa kynsilakanpoistoaineessa on ihmeen hyvä tuoksu verrattuna muihin :)

      Poista
    2. Lisään vielä että sun käsiala näyttää juuri semmoselta täydellisesltä ja "oikeaoppiselta".. semmoselta ku ne mallikirjaimet ala-asteella mitä piti harjotella vihkoon monta riviä.. sun käsiala näyttää IHAN siltä! Vau. :)-Sussu

      Poista
    3. Heheh voi kiitos :D Muistan ku ala-asteella piti noita kirjaimia harjoitella tekemään ja mun mummin kanssa yhdessä tehtiin usein mun läksyjä, kun olin pieni ja mummi laitto mut aina tekemään niihin kirjoitusharjoitusvihkoihin kirjaimet uudelleen, kunnes ne oli ihan tip top, just mallin näköset :--D Kiitos on mun mummin ♥

      Poista
    4. Noni, ihan kiva sit et "pisti tekemään kunnolla" :P Haha, kaunon opettelu oli kyllä aika tuskaista "Äää, mun k ei onnistu. :(" :D -Sussu

      Poista
  3. Apua, nyt on kyllä pakko sanoa, että läpinäkyvät silikoniolkaimet on aiiiivan kamalat! Yritä keksiä jokin muu ratkaisu ettei sun tartte sellasia käyttää, on ne niin rumat.

    p.s. Ihanat hiukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apuaa, oon ihan pulassa tän rintsikkahommelin kanssa nytte ! Silikonirintsikat tuntu niin hatarilta mekon kanssa päällä ja olkaimettomat rintsikat kuulostaa viel kammottavammalta... Ääh en tiedä mitä teen !

      Kiitti ! :>

      Poista
  4. Ei ei ei ikinä sellasia "näkymättömiä" olkaimia. Ne on ihan järkkyttäviä mun mielestä (ja monen muunkin) ja onnistuu pilaamaan asun kuin asun. Ne on jotenkin mauttoman näköset eikä todellakaan näkymättömät.

    En sano tätä pahalla, vaan oikeasti hyvällä ja haluan vaan auttaa :) Koska se puku on varmasti tosi kaunis (ja sä myös), mutta ne olkaimet vaan pilais sen asun. Mielummin sellaset silkooni-kananrintafile-rintsikat :D

    Mutta joo, paljon tsemppiä ja onnea wanhoihin ja pitäkää kivaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne silikonikanafileet tuntu vaan niin huterilta päällä mekon kanssa, että ää ! En yhtään tiedä mitä teen ja pitäs tässä kai vähitellen keksiä :D

      Kiitos kovasti :) !

      Poista
  5. Oih, onnee noin monesta lukijasta :)) Tosi kivoja asuja, molemmat ♥ oot tainnu rakastuu noihi hennesin kauluspaitoihin, näkyy nimittäin niin monessa päivänasu postauksessa ?:D

    Hahha, mie koristelen aina kaikki miun kouluvihkot joillaki nalle puh/hello kitty tarroilla.. No, pitäähän sitä nyt vähä olla piristystä kouluunki ;)

    Heei, onkos toi kynsilakan poistoaine öljyllistä ?Oon nimittäin ettiny hetken suht koht halpaa öljytöntä kynsilakanpoisto ainetta, mut mistään ei oo löytyny ?Ku en tykkää yhtään öljyllisistä, kynnet jää sellasiks tosi inhottavan tuntusiks.. Toi kynsilakka on muuten jotain niin unelmaa ♥




    Heta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon ! ♥ Hahah, oon pikkasen juu rakastunut niihin ja tekis mieli käyttää koko ajan niitä ! Aww, vois kans ite kokeilla tarrojenkin käyttöä :> Tossa kynsilakanpoistoaineessa on öljyä, mut viimeeks tota mun lempparia ei sattunu löytymään kaupasta niin ostin Pirkan kynsilakanpoistoainetta (jolla ei paljon hintaeroa ton Rainbown kanssa ja tosi hyvä tuote oli) niin siinä ei ollut öljyä !

      Poista
    2. Hihii, sen kyllä huomaa :) Mut et kyllä oo ainut, mieki oon omani löytäny kaupasta :D♥ Ihania on ;) Kokeile ihmeessä tarroja, piristää ihmeellisesti muuten tylsää koulupäivää :) No mut kiitos tosta kynsilakanpoistoaine vinkistä :) Taidan käydä ostamassa :))

      Heta

      Poista
  6. kyllä on nopsasti kasvanut sulla Petrina noi lukijat, mahtavaa <3

    VastaaPoista
  7. ihana toi neule sun päällä, sopii sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  8. olkaimettomat rintsikat, ikinä kuullu ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuultu on, ne vaan kuulostaa viel huterammalt vaihtoehdolt kuin silikonirintsikat :/

      Poista
  9. Vooi miten ihana toi neule on! :) Mullakin on tullu tommonen panostussekous + vielä siivoussekous.. Eilen tuli siivottua keittiö ja tänään luin ranskaa tunnin! :D Sitten mä oon siivonnu mun kaapista jo yhen hyllyn..
    Piirsiksä muuten ton ihaan? Se on ihan sika söpö!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha :D Ihme puhti mullakin nyt tähän kouluun panostamiseen, pysyispä se puhti vaan aina tämmösenä ! :D Ootpa ollu ahkera :) Piirsin ton, katoin tosin vähän mallia kuvasta :D Kiitti ! <3

      Poista
    2. Joo siks mietin ku toi sun "ihaa <3" teksti näyttää ihan silt et ois tietokoneel! Just ihana käsiala ja oot hyvä piirtää! :)

      Poista
  10. ÄLÄ HERRANJUMALA LAITA SELLASIA SILIKONI-OLKAIMIA!! Ne oon ehkä hirveintä mitä tiedän! Sellaset broilerinfileet on parhaimmat<3 HUOM! Ei silikoniolkaimia,OK?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä mitä teen... Mulla ne broileririntsikat (vai mitä nimiä niillä onkaa :DDDDDD) tuntu kamalan huterilta, mekko vetää niitä alaspäin ja kun otin mekon pois, nii ne oli keskikohdasta osittain irronneetkin :/

      Poista
  11. oot kyllä tosi nätti! :)
    ja mitä tässä selasin sun blogia,niin me ollaan aika samanlaisia. tarkotan että mulla on huimasti samoja vaatteita ja meikkejä mitä sulla sekä mustakin eva longoria on yks kauneimmista naisista :)
    oon nyt kans lukija!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks ! :) Vooi kiva kuulla, tervetuloo seurailemaan :>

      Poista
  12. täydellinen käsiala <3

    VastaaPoista
  13. hei ihan oikeesti osta olkaimettomat rintsikat, silikoniolkaimet on jotain kammottavinta mitä maailmas on......

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääääääääää, oon kolunnu satatuhatta rintsikoita myyvää liikettä läpi enkä tiedä mitkä ois parhaat.. Olkaimettomat kuulostaa niin epäluotettavilta painavan mekon kanssa.

      Poista
    2. sulla ei siis toisin sanoen oo tarpeeks isot tissit et ne pitäis sun puvun päällä? ei silikoniolakaimia ei :( yök... ei siis millään pahalla haluun auttaa sua mut oikeesti ne on ihan no no no! mä aineksii vedin ilman ritsikoita sillon omissa vanhoissani ja puku pysy loistavasti päällä :)

      Poista
    3. Ei vaan mun puvussa ei meinaa riittää kiristysvara, kun jotenki huomaamatta laihduin puvun hankkimisen jälkeen :/ Ei sitä tosin huomaa et se ois liian iso, mut tuntuu löysältä mahasta ja tuntuu samalla et se mekon paino vetäis rintsikoita irti ! Tai sit mä vaa kuvittelen, ku alkaa jo pikkuhiljaa jännittää :D !

      Poista
  14. samaa sanoisin noista silikoniolkaimista kuin muutkin; hirveät!!
    olkaimettomat rintsikat on hyvä vaihtoehto, tai sitten sellaset silikoni "kupit" jotka vaan liimataan ihoon :D Mietin että oiskohan noita lukijoita tullut kun Oprin blogissa oli linkki tänne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mistä kummasta saa olkaimettomia rintsikoita, jotka kans kestää ! Mulla ei ainakaan mitkään rintsikat, joista otetaan olkaimet pois, niin pysy ylhäällä. Kun on vielä sekin ongelma, et mulla pitäs olla ympärysmittana vissiin 65, mutta kamppailen näitten 70 kokosten kanssa, kun niitä 65 kokosia saa vain erikoisliikkeistä..

      Juu huomasin, kiitos siitä Oprille ! <3

      Poista
    2. Kannattaa sieltä erikoisliikkeestä ostaa (FunkyLady ja Change ainakin Lahdessa), ne kanssa sit kestääkin pidempään, jos oikein huoltaa ja onhan se kiva, että on oikean kokoiset liivit :) Siellä voit vaikka suoraan lampsia myyjän luokse ja sanoa, että tarviit olkaimettomat ja myyjä mittaa sut ja auttaa löytään.

      Ja luulenpa, että jossain kappahlissa tai lindexissäkin voi pyytää myyjää auttamaan, jos hinta niin kirpaisee.

      Poista
    3. Juu, oon tota reissua erikoisliikkeeseen joskus suunnitellutkin, kun oon ympärysmittojen kanssa kamppaillu ja meinannu olla ihan kypsä siihen, että rintsikat nousee ylöspäin jatkuvasti ! Mut sitte oon tutkinut netistä noitten erikoiskauppojen rintsikoita, eikä oikeen ulkonäöltään oo mua miellyttään saati sitte hinnaltaan.. :s Mut pitäshän sitä ehkä kerran ees kokeilla ja tehä visiitti sinne :)

      Poista
    4. Mulla on ainakin h&m olkaimettomat on toiminu :) siellä on ollu useita malleja jossa on olkaimet mutta ne saa pois ja ne on sellasia balconette mallisia eli hyvin menee piiloon mekon alle :) Ja tossa alempana joku oli kommentoinu niitä broilerinfileitä ja niiden pysyvyyttä, niin mulla on pysyny ihan ongelmitta jos ne on uudet, ja kun se mekko on kuitenkin varmaan tukevaa kangasta. Itselläni on siis a- kuppi.
      t. anonyymi 12:33

      Poista
  15. Kivaa kuinka täällä ollaan takerruttu noihin olkaimiin :--D Itelleni on mitä luultavammin pakko keksiä jotkut olkaimet mun rintsikoihin, ei ne broilerinfileet nimittäin paljoa auta kun on rintavarustus niinkun mulla ja pitäis poloneesissa laukata summuuta :--D

    Sulle olkaimettomat rintsikat sopis vielä ja luultavasti tukis mitä parhaiten, mutta ite tekisin niinkuin mukavimmalta tuntuis. Yleensä yleisöstä tulee enemmän valitusta siitä, kuinka tytöt kiskovat mekkoaan ylös kun olkaimettomat rintsikat ei tue mitään ja/tai valahtelevat ja vetävät mekon mukanaan, se jos mikä on rumannäköistä. Noista silikonikuppisysteemeistäkin oon kuullut pari kauhutarinaa, miten ne on irronnut ja tippunut sinne tanssijoiden jalkoihin :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah niimpä, saipa tää hälinä mulle varsinaisen rintsikkaprobleeman aikaseks :D

      Mietin, et voiko olkaimettomat rintsikat olla oikeesti tukevat, kun mekkohan vetää pakosti painonsa takia niitä alaspäin ? Ni eiks ne valu sen mukana :--D Noi läpinäkyvät olkaimet tuntus vaan niin mukavimmalta vaihtoehdolta..

      Poista
  16. ^^ Jenna, jos ne olkaimettomat rintsikat on _hyvät_, niin ne kyllä tukee vaikka G-kuppia... just so you know, esim wonderbralta löytyy ihan mieletön malli. toki halvempiaki löytyy, mut ihan oikeesti, mitä tahansa muuta ku OLKAIMET OLKAIMETTOMAN mekon kanssa. piste.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässähän onkin jo kaikki sanottu. Itsellä H-kuppi ja hyvin pysyy kun on kunnolliset olkaimettomat ja mekkokin samalla tukee. Luulis, että Petrina helposti löytäis hyvät liivit kun ei kuitenkaan mitään megalomaanisia daisareita omista.

      Ja joo, ei todellakaa olkaimia olkaimettoman mekon kanssa vaikka oliskin "läpinäkyvät". Ne on niin ruman näkösiä ihan tavallistenkin vaatteiden kanssa niin sit semmoset vanhojen kaltaseen arvokkaaseen juhlaan, hyihyi.

      Poista
    2. Missä tota Wonderbrata myydään, onko kallista ?!

      Poista
    3. No itelläni noiden Wonderbraiden kanssa tulee oikeesti jo rahapolitiikka vastaan :-D Mä kun en muuten käytä olkaimettomia rintsikoita, niin hyvä pistää parin päivän vuoksi muutama kymppi rintsikoihin, kun sitä rahaa on jo hassattu muutenkin niin paljon. Käytettyjä rintsikoita kun ei oikein voi netissä/kirpparilla myydä, niinkuin mekon voi.

      Antaisinhan mäkin mitä vaan, että saisin olkaimettomat rintsikat, ei ne olkaimet mistään esteettisimmästä päästä oo, mutta ite tykkään enemmän että itellä on hyvä olla eikä oo pelkoa että tissit valahtaa kaikelle katsomolle, kuin että näyttäsin viimesen päälle hyvältä :-) Tavalliset H&M-liikkeet kun ei D-kupin rintaliivejä, etenkään olkaimettomina, tykkää oikein myydä :)

      Poista
    4. No voihan niitä käyttää vaikka kesällä kivojen olkaimettomien toppien kanssa ja tuskin se raha niin paljoa kirpaisee kun miettii kuitenkin kuinka monta kertaa niitä voi vielä käyttää.

      Tuolla ajatusmaailmalla ite lähdin näitten H-kuppien tissieni kanssa laittamaan olkaimettomiin rintsikoihin yheksänkymppiä, mikä on musta ihan ok hinta kun ottaa huomioon kuinka laadukkaat liivit on. Ja älkää tota hintaa säikähtäkö, on niitä halvempiaki esim. Changella 40-50euroa.

      Poista
    5. Ja Jennalle: kyllä esim. kappahl ja lindex myy tolle sun D-kupilles rintsikoita, jos erikoisliikkeitten hinnat hirvittää.

      Poista
    6. Ainiin, lisäksi melkeimpä kaikkiin olkaimettomiin voi kuitenkin halutessaan laittaa olkaimet, joten eiköhän niitä muutenkin tulisi käytettyä!

      Poista
  17. tarkotatko noilla ''silikonirintsikoilla'' niitä sellasia broilerifileitä :D:D hahaha siis sellasia ''paloja'' mitkä laitetaan rinnuksille ? En oikeen tiiä kummat on ulkonäön kannalta paremmat, tottakai ne läpinäkyvät olkaimetkin tulee näkymään mutta jos ne kananpalat ei istu (niinkun mulla D-kuppisella ei todellakaan istu) niin laita ihmeessä ne läpinäkyvät olkaimet koska on se nyt parempi niin kun että joutuis sitte kokoajan kaivelee tissejä ja korjailee niitä kananpaloja :D:D:D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just niitä :D Mekkoa sovitellessa tuntu et se mekko vetää niitä silikonirintsikoita alaspäin ja irtoo osittain.. Saa nähä nyt mitä tän asian kanssa tekee, tuli pikkui stressaus tästä nyt !

      Poista
    2. sanoisin et sulla kyl pysyy ne liimattavat paikoillaa ku oot suht pienitissinen :)mulla taas ei tarvii rintsikoita ku omistan onneks suhteellisen kokoset tissit :D

      Poista
  18. Löysin eilen sun blogis ja mun oli luettava se ihan alusta alkaen. Jäin nimittäin koukkuun :D Sulla on mielettömän kivoja vaatteita ja oot hirmuisen nätti :) Jatka samaan malliin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui, vähänkö kiva kuulla ! :) Kiitos kamalasti !

      Poista
  19. great blog :) love dove care products and I wish they would sell those lumene cosmetics here too :( such a pitty!

    xoxo

    http://www.flirting-with-fashion.blogspot.com

    VastaaPoista
  20. voi vitsi toi sun ihaa on söpö, kulti :> ♥

    VastaaPoista
  21. Wow, noi sun hiukset on kyllä niin ihanat <3 (:
    Onko ne luonnostaan noin tuuheet vai teetkö niille jotain?
    Siis miten voi saada noin ihanasti hiukset :))?♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pyh kiitos :) On ne suhtkoht tuuheat, mut tupeeraan niitä vaan juurista jonkunverran :D

      Poista
    2. "vaan" joskun verran??? ne on ihan lirut tuolt latvoista

      Poista
  22. Meinasitko toteuttaa niitä toivepostauksia? Niin ja olis kiva kun laittaisit enemmän ja erilaisia kuvia itsestäs! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meinasin ! :) Mimmosia kuvia ?

      Poista
    2. Kaikenlaisia!! Semmosia missä et vaan esittele päivänasua vaan ihan muutenkin ois kiva nähdä susta erilaisia kuvia :) Kun nykyään näkyy aina vaan noita samanlaisia tossa sohvalla otettuja.

      Poista
  23. käytät liikaa meikkiä, less is more :)

    VastaaPoista
  24. Sulla on tosi kiva blogi, mutta harmittaa, että tää ulkoasu on ihan suora kopio Oprin blogista :( Fontit, sijoittelu, soittolista, kuvat välilehdissä, ihan kaikki. Toisaalta aika naurettavaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo kyllä ketään matkien tehnyt tätä blogin ulkoasua, tää on ajan kuluessa muuntautunu tämmöseks, just mun tyyliseks :D Ja kaunofonttiakin käytin blogissa jo ennemmin kuin Opri, soittolistakin on asia mitä on useemmassa blogissa ja pitäiskö mun jättää välilehdet täysin kuvattomiks vain koska jollain toisella on kuvia niissä, oisko vähän tylsää ! :D Eiköhän oo aika mahdotonta tehdä ulkoasua, joka ei muistuttais yhtään kenenkään muun blogia, ainakaa kun ei oo mikään ammattilaisulkoasutaitaja :D

      Poista
  25. Onnea suuresta lukijamäärästä, oot sen ansainnu! :>
    Oisko muuten mahdollista, jos vaan suinkin löydät niin nähdä kuvia susta yläaste-ikäisenä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon ! :) Oon aatellu iskeä kuvia niiltä ajoilta tänne joku kerta, jos vaan löydän julkaistavaks kelpaavia ! :D

      Poista
  26. totta muute ihanku oprin blogi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on ihan supertyperää tulla sanoo noin, koska oon tehnyt ulkoasun ihan omasta päästäni...

      Poista
    2. Mitäs supertyperää siinä on, jos se kuitenkin on totta (niinkuin onkin). Vaikka kuinka olisit päästäsi keksinyt.

      Poista
    3. Mulla on ollut tää blogi tositosi pitkään tällä samalla ulkoasulla ym. Ketään en oo matkinut, joten en voi mitään sille jos jollain on samantyylinen blogi :)

      Poista
    4. hhaha. oot ennen omaa blogin tekemistäs kuule lukenu jo muita.. sanonut sen, joten kyl aika herkästi ottaa vaikutteita. oot nolo ;) t. toinen ano

      Poista
  27. varmaan siks yhtäkkii lisää lukijoita ku opri oli tekstissää linkannu sun blogin:DD ite ainaki sitä kautta tulin tsekkaa

    VastaaPoista
  28. hei mua rupes kiinnostaa, voisko joku linkata sen oprin blogin?
    haluun vaa nähä et onko ne sit niin samallaiset.
    ite kyllä uskon petrinaa että ihan itse on bloginsa tehnyt eikä
    matkinut kenenkään muun:--)

    -emmi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löytyy tuolta sivupalkista mun lemppariblogeista !

      Ja niin oon tehnyt :)

      Poista

Thank you for commenting! ♥

FAQ: Ikä / -94 ♥ Pituus / 155,5 cm ♥ Kamera / Canon EOS 700D + iPhone 5s ♥ Hiukset + ripset / Omat, ei pidennyksiä

You may also contact me by
♥ Email ppetrinas@hotmail.com
♥ Facebook Petrina's
♥ Instagram @ppetrinas